Forbered dig på i morgen: Beslutninger om kontaktcenterteknologi, der skal træffes i dag
29-01-2024

Forbered dig på i morgen: Beslutninger om kontaktcenterteknologi, der skal træffes i dag

At navigere i et moderne digitalt landskab med en forældet og kompleks tech stack, udgør betydelige udfordringer, særligt i call centeret. Ældre on-premises kontaktcenterløsninger hindrer vækst og effektivitet. Og de gør det...

Read the article

All articles

CX Forvandl IT med moderne Cloud-kontaktcenterteknologi
05-12-2023

Forvandl IT med moderne Cloud-kontaktcenterteknologi

At navigere i et moderne digitalt landskab med en forældet og kompleks tech stack, udgør betydelige udfordringer, særligt i call centeret. Ældre on-premises kontaktcenterløsninger hindrer vækst og effektivitet. Og de gør det...

Want to be in the loop?

Sign up for our newsletter

Sign up now
Kampagne Sådan fik vi sat liv i vores Julemandskampagne
07-11-2023

Sådan fik vi sat liv i vores Julemandskampagne

Advania fortsætter med at sprede magi i opfølgningen på annonceringskonceptet "Magi”, der blev lanceret i starten af 2023. Nu har vi flyttet lokationen ud fra troldmandens hule med nissefamilien. Der sættes fokus på at...

Load more posts

Sign up for our newsletter