At navigere i et moderne digitalt landskab med en forældet og kompleks tech stack, udgør betydelige udfordringer, særligt i call centeret. Ældre on-premises kontaktcenterløsninger hindrer vækst og effektivitet. Og de gør det...
Forbered dig på i morgen: Beslutninger om kontaktcenterteknologi, der skal træffes i dag
At navigere i et moderne digitalt landskab med en forældet og kompleks tech stack, udgør betydelige udfordringer, særligt i call centeret. Ældre on-premises kontaktcenterløsninger hindrer vækst og effektivitet. Og de gør det...
Read the articleAll articles
At navigere i et moderne digitalt landskab med en forældet og kompleks tech stack, udgør betydelige udfordringer, særligt i call centeret. Ældre on-premises kontaktcenterløsninger hindrer vækst og effektivitet. Og de gør det...
Advania fortsætter med at sprede magi i opfølgningen på annonceringskonceptet "Magi”, der blev lanceret i starten af 2023. Nu har vi flyttet lokationen ud fra troldmandens hule med nissefamilien. Der sættes fokus på at...
Fremtidens arbejdsplads er ikke så meget et fysisk sted som den er en digital infrastruktur, der giver medarbejdere sikker og altid-adgang til sine apps og data - uanset hvor de arbejder fra, og hvilken enhed de arbejder på....