Fleksibel Telefoniportal
Customer Experience
Man kan kalde det kundeservice, servicedesk eller noget helt andet, men formålet er det samme: At dine kunder får hurtig hjælp på en smidig måde.
Med vores enkle og fleksible løsninger baseret på Genesys Cloud, sikres en bedre og mere relevant supportoplevelse for kunden, samt større tilfredshed for medarbejderen.
Gør kundekontakten til en oplevelse
Glæd dine kunder, inspirer dit team og byd på personalisering i enhver kundehenvendelse.
Gennem Genesys’ kontaktcenterløsninger, gør du kundekontakt til en oplevelse. Med et personligt præg og tilpassede fleksible løsninger, øges både kundetilfredsheden og dine medarbejderes viden og produktivitet.
Vi hos Advania er eksperter i call center løsninger og forstår vigtigheden i at samle alle værktøjer ét sted for medarbejderen.
Vi glæder os til sammen med dig at skræddersy en løsning, der får det bedste frem i dine eksisterende systemer, forbinder alt på én platform og dermed gør det nemmere for dine medarbejdere at yde den rette support. Fokus er på sikkerhed og problemfri sammenkobling af dine kontaktkanaler, uanset hvor dine medarbejdere og kunder befinder sig.
Skab og oplev succes sammen
Strømlign dit team
Arbejd smartere med moderne løsninger og dedikeret, smart support til dine medarbejdere.
Mere personlige kundeoplevelser
Lever personlige oplevelser på tværs af kontaktkanaler for at skabe bedre oplevelser.
Fleksibel og skalerbar
Digital transformation skræddersyet til dine behov med en solid platform som fundament.
Drop alt-knappen
Med en fælles platform kan du endelig sige farvel til flere forskellige værktøjer og interfaces.
Forbind med kunder gennem empati og oplev hvordan kundetilfredsheden ændrer sig. Giv fantastiske oplevelser både for kunder og medarbejdere

En stabil løsning, der skaber engagement
Da det var tid for Collector Bank til at lede efter en cloud-baseret løsning til skemalægning og telefoni, investerede de i omhyggeligt forarbejde. Selve systemskiftet gik hurtigt, og takket være samarbejdet med Advania og det faktum, at personalet var aktivt involveret i hele forløbet, var det en glidende opgradering.
Collector Bank bruger i dag Genesys Cloud til forecasting, planlægning og rapportering, og der er stor forskel på arbejdsmiljøet og medarbejdernes engagement.
Kontakt vores CX specialister

Thomas Manojlovic-Karlshøj

Thomas Manojlovic-Karlshøj
