Advania IT-support

Mindre besvær. Mere tid til forretningen.

Advania-Servicedesk_blue

Lad os befri jeres IT-ressourcer

Arbejder du i IT-verdenen, oplever du nok, at brugersupport, fejlfinding og driftsoptimering sluger en betydelig del af din IT-afdelings tid. Tidsrøverne tager ofte fokus fra strategiske IT-projekter, der kan drive virksomheden og jeres afdeling fremad.

En løsning på problemet er en IT-supportaftale med os. Det giver jer direkte adgang til vores erfarne og dygtige supportteam, præcis når I har behov for det.

Kontakt os i dag, hvis du vil høre, hvordan en skræddersyet supportaftale for dig og din virksomhed kan se ud.

 

IT-support er en opgave for dem, som gerne vil

Vores team af telefon- og mailsupportere har ikke bare dyb viden om IT ­– de kan også  formidle den, så du forstår det. Deres evne til at lytte og stille de rigtige spørgsmål gør, at I hurtigt får skovlen under supportsagen, så I kan få den løst.

Hvilke aftalemodel passer til jer?

Få online eller onsite support. Eller på dansk: Vi kan hjælpe jer i det daglige over telefon og mail eller møde op på jeres adresse et aftalt antal dage om ugen eller måneden. Mange vælger en kombination af de to.

ONLINE
Vores telefon- og mailsupportere sidder klar 24/7 til at besvare din henvendelse.
ONSITE
Konsulenten møder hos jer de dage, som aftales, og er til rådighed dagen igennem. Supportopgaver og driftssager oprettes af jer og håndteres i prioriteret rækkefølge.

 

En supportaftale er en meget lavpraktisk måde at frigøre tid i jeres IT-afdeling til forretningsudviklende aktiviteter. Enten som erstatning eller supplement til jeres daglige interne IT-support.

Kontakt os i dag, hvis du er interesseret i, hvordan en supportaftale for dig og din virksomhed kan se ud.


Overvejer du at outsource jeres IT-support?

Så spørger du nok dig selv:

Hvad koster det?

På kort sigt kan det virke dyrt at outsource jeres IT-support, men på lang sigt er det ofte økonomisk fordelagtigt. Vælger I at outsourcer jeres IT-support, sparer I selvsagt udgifter til fastansatte IT-specialister i form af løn og medarbejderpleje. Også uddannelse er en tung post, fordi teknologiens hurtige udvikling gør det tidskrævende at holde sig ajour i IT verden. Men lige netop dét er, hvad vi lever af. Med en outsourcet IT-support til os, er I derved sikre på altid at have den nyeste relevante IT viden ved hånden uden selv at skulle bruge tid og ressourcer på at opsøge den.

outsourcing2

Tilbyder I andet end standardløsninger?

Vi tilbyder selvfølgelig både standard og skræddersyede IT-løsninger. Det vigtige er, at jeres IT-miljø understøtter sikre og effektive arbejdsprocesser for jeres medarbejdere. Kan det klares med en standardløsning, bruger vi den, kan det ikke, arbejder vi tæt sammen med jer om at udvikle den perfekte IT-løsning til jer.

outsourcing3

Er det ikke klogere at opbygge IT viden in-house?

Det er rigtigt, at in-house IT-support giver fuld kontrol og viden. Men det kaster også betydelige omkostninger af sig i form af løn til dygtige IT-medarbejdere, og muligvis også udgifter til software og hardware, der understøtter jeres support setup. Outsourcer I jeres IT-support helt eller delvist, kan I lettere skrue op og ned for udgifterne. I giver afkald på viden om for eksempel jeres medarbejderes daglige IT udfordringer, men frigiver til gengæld jeres interne IT-ressourcer. Pludselig kan de løfte blikket fra den daglige drift og engagere sig i strategisk vigtige IT projekter, som udvikler forretningen.

Skal vi starte dialogen?

Team Lead Professional Services
Team Lead Professional Services

Christina Bjørn Madsen

Teamleder Support
Teamleder Support

Michael Pedersen