Advania IT-support

Mindre besvær. Mere tid til forretningen.

Advania-Servicedesk_blue

Lad os befri jeres IT-ressourcer

Arbejder du i IT-verdenen, oplever du nok, at brugersupport, fejlfinding og driftsoptimering sluger en betydelig del af din IT-afdelings tid. Tidsrøverne tager ofte fokus fra strategiske IT-projekter, der kan drive virksomheden og jeres afdeling fremad.

En løsning på problemet er en IT-supportaftale med os. Det giver jer direkte adgang til vores erfarne og dygtige supportteam, præcis når I har behov for det.

Kontakt os i dag, hvis du vil høre, hvordan en skræddersyet supportaftale for dig og din virksomhed kan se ud.

 

IT-support er en opgave for dem, som gerne vil

Vores team af telefon- og mailsupportere har ikke bare dyb viden om IT ­– de kan også  formidle den, så du forstår det. Deres evne til at lytte og stille de rigtige spørgsmål gør, at I hurtigt får skovlen under supportsagen, så I kan få den løst.

Hvilke aftalemodel passer til jer?

Få online eller onsite support. Eller på dansk: Vi kan hjælpe jer i det daglige over telefon og mail eller møde op på jeres adresse et aftalt antal dage om ugen eller måneden. Mange vælger en kombination af de to.

ONLINE
Vores telefon- og mailsupportere sidder klar 24/7 til at besvare din henvendelse.
ONSITE
Konsulenten møder hos jer de dage, som aftales, og er til rådighed dagen igennem. Supportopgaver og driftssager oprettes af jer og håndteres i prioriteret rækkefølge.

 

En supportaftale er en meget lavpraktisk måde at frigøre tid i jeres IT-afdeling til forretningsudviklende aktiviteter. Enten som erstatning eller supplement til jeres daglige interne IT-support.

Kontakt os i dag, hvis du er interesseret i, hvordan en supportaftale for dig og din virksomhed kan se ud.

Skal vi starte dialogen?

Team Lead Professional Services

Christina Bjørn Madsen

Teamleder Support

Michael Pedersen