1. Minimerer nedetid
Med en IT-supportaftale med Advania har du adgang til hurtig hjælp, når tekniske problemer opstår. Det betyder mindre nedetid for din virksomhed og alt andet lige øget produktivitet.
Arbejder du i IT-verdenen, oplever du nok, at brugersupport, fejlfinding og driftsoptimering sluger en betydelig del af din IT-afdelings tid. Tidsrøverne tager ofte fokus fra strategiske IT-projekter, der kan drive virksomheden og jeres afdeling fremad.
En løsning på problemet er en IT-supportaftale med os. Det giver jer direkte adgang til vores erfarne og dygtige supportteam, præcis når I har behov for det.
Kontakt os i dag, hvis du vil høre, hvordan en skræddersyet supportaftale for dig og din virksomhed kan se ud.
Vores team af telefon- og mailsupportere har ikke bare dyb viden om IT – de kan også formidle den, så du forstår det. Deres evne til at lytte og stille de rigtige spørgsmål gør, at I hurtigt får skovlen under supportsagen, så I kan få den løst.
Få online eller onsite support. Eller på dansk: Vi kan hjælpe jer i det daglige over telefon og mail eller møde op på jeres adresse et aftalt antal dage om ugen eller måneden. Mange vælger en kombination af de to.
ONLINE Vores telefon- og mailsupportere sidder klar 24/7 til at besvare din henvendelse. |
ONSITE Konsulenten møder hos jer de dage, som aftales, og er til rådighed dagen igennem. Supportopgaver og driftssager oprettes af jer og håndteres i prioriteret rækkefølge. |
En supportaftale er en meget lavpraktisk måde at frigøre tid i jeres IT-afdeling til forretningsudviklende aktiviteter. Enten som erstatning eller supplement til jeres daglige interne IT-support.
Kontakt os i dag, hvis du er interesseret i, hvordan en supportaftale for dig og din virksomhed kan se ud.
En IT-supportaftale med Advania er en værdifuld investering, der kan spare din virksomhed tid, penge og bekymringer. Her er fem grunde.
Med en IT-supportaftale med Advania har du adgang til hurtig hjælp, når tekniske problemer opstår. Det betyder mindre nedetid for din virksomhed og alt andet lige øget produktivitet.
En IT-supportaftale med Advania giver dig adgang til erfarne IT-folk, der kan løse en bred vifte af IT-udfordringer. Du behøver derved ikke bruge tid og ressourcer på at uddanne dit personale eller forsøge at løse problemerne selv.
IT-supportaftaler med Advania inkluderer ofte sikkerhedsforanstaltninger og overvågning, der beskytter dine data og systemer mod hackerangreb.
IT-supportaftaler med Advania omfatter normalt regelmæssig vedligeholdelse og opdatering af systemer og software. Det minimerer antallet og omfanget af supportsagerne.
En IT-supportaftale med Advania er skalerbar og kan tilpasses din virksomheds behov. Uanset om I er en lille virksomhed eller en større organisation, kan du justere aftalen, når din virksomhed vokser eller ændrer sig uden at skulle ansætte og oplære nye IT-folk.