Advania-Service-Desk
vi er her for at hjælpe dig

Kontakt vores Service desk

Når det stormer mest, så er vi her for at hjælpe dig.

Vores tekniske supportere er klar til at hjælpe dig

Jo hurtigere du kan få support desto hurtigere kan du komme videre med din forretning. Derfor er en af vores vigtigste opgave at minimere din IT-afdelingers tid – tid der skal tages fra andre af dine forretningsmæssige opgaver.

Teamviewer support

Advania tilbyder 24/7 online support

Har du en brugersupportaftale med Advania og har du brug for support, så klik på “START SUPPORT” i dialog boksen.

Advania-Teamviewer-Support-Dark-Blue
Vælg den supportaftale som passer dig!

IT-support er en opgave for dem, som gerne vil

Advania IT-supportere er supportere fordi, de har valgt at være det.

Vores supportere både ved, hvad de taler om og forstår at få IT-brugere i tale. De vil have evne til at spørge lytte til dig, hvilket gør dem i stand til at løse dit brugerproblem hurtigere og mere effektivt.

Når arbejdspladser bliver digitale og softwaredrevne, bliver effektiv support virksomhedsnødvendigt. En supportaftale med os er din sikkerhed for, at tiden bliver brugt mest effektivt, og at du får mest værdi for pengene.

support i tal

Vi er her døgnet rundt, hele året

Vores IT-supportere arbejder både lokalt og internationalt. Vi har supportere som dækker hele kloden rundt, så vi kan være klar, når du har brug for det, uanset tidszone.

0 +
Antal løste support sager pr. md.
0 %
Gennemsnitlig oppetid i vores datacentre
0
Antal overvågede servere og netværks enheder
Muligheder
brug for hjælp?

Kontakt vores Service desk

Online-Support
Online brugersupport

Vores telefon- og mailsupportere er supportere fordi, de gerne vil være det.

De både ved, hvad de taler om og forstår at få IT-brugere i tale. Deres evne til at lytte og spørge gør dem i stand til at løse brugerproblemer hurtigere og mere effektivt.

En brugersupportaftale med os er jeres sikkerhed for, at tiden bliver brugt mest effektivt, og I får mest værdi for pengene.

3948 4838

Onsite driftssupport

Effektiv diagnose og problemløsning

Det er med IT-systemer, som det er med kroppens anatomi. Dem der ved mest, er dem, som er bedst til at stille en diagnose og løse et problem. Forskellen er, at IT-systemer er forskellige i deres opbygning.
Vores konsulenter har den erfaring og viden, som effektiv fejlsøgning, problemløsning og driftssupport kræver.

Konsulenten møder hos jer de dage og det antal dage om måneden, som er aftalt. Supportopgaver og driftssager oprettet af brugere og administratorer håndteres i prioriteret rækkefølge og konsulenten er til rådighed til at supportere daglig IT-drift.

Vi hører det igen og igen

Brugersupport, fejlretning og driftssikring af infrastruktur og digitale arbejdspladser optager en stor del af IT-afdelingers tid - og tager fokus fra forretningsudviklende IT-projekter.

Derfor er vi ekstra skarpe på timeprisen af  vores konsulenter, når du køber en onsite supportaftale hos os. Vi kommer til at kende jeres setup og bruger al vores viden på at frigøre vigtig tid fra dine daglige opgaver.