
Kontakt vores Service desk
Når det stormer mest, så er vi her for at hjælpe dig.
Vores tekniske supportere er klar til at hjælpe dig
Jo hurtigere du kan få support desto hurtigere kan du komme videre med din forretning. Derfor er en af vores vigtigste opgave at minimere din IT-afdelingers tid – tid der skal tages fra andre af dine forretningsmæssige opgaver.
Teamviewer support
Advania tilbyder 24/7 online support
Har du en brugersupportaftale med Advania og har du brug for support, så klik på “START SUPPORT” i dialog boksen.

IT-support er en opgave for dem, som gerne vil
Advania IT-supportere er supportere fordi, de har valgt at være det.
Vores supportere både ved, hvad de taler om og forstår at få IT-brugere i tale. De vil have evne til at spørge lytte til dig, hvilket gør dem i stand til at løse dit brugerproblem hurtigere og mere effektivt.
Når arbejdspladser bliver digitale og softwaredrevne, bliver effektiv support virksomhedsnødvendigt. En supportaftale med os er din sikkerhed for, at tiden bliver brugt mest effektivt, og at du får mest værdi for pengene.
Vi er her døgnet rundt, hele året
Vores IT-supportere arbejder både lokalt og internationalt. Vi har supportere som dækker hele kloden rundt, så vi kan være klar, når du har brug for det, uanset tidszone.
Kontakt vores Service desk
Teknisk support
Salgssupport

Vores telefon- og mailsupportere er supportere fordi, de gerne vil være det.
De både ved, hvad de taler om og forstår at få IT-brugere i tale. Deres evne til at lytte og spørge gør dem i stand til at løse brugerproblemer hurtigere og mere effektivt.
En brugersupportaftale med os er jeres sikkerhed for, at tiden bliver brugt mest effektivt, og I får mest værdi for pengene.
3948 4838Onsite driftssupport
Effektiv diagnose og problemløsning
Konsulenten møder hos jer de dage og det antal dage om måneden, som er aftalt. Supportopgaver og driftssager oprettet af brugere og administratorer håndteres i prioriteret rækkefølge og konsulenten er til rådighed til at supportere daglig IT-drift.
Vi hører det igen og igen
Brugersupport, fejlretning og driftssikring af infrastruktur og digitale arbejdspladser optager en stor del af IT-afdelingers tid - og tager fokus fra forretningsudviklende IT-projekter.
Derfor er vi ekstra skarpe på timeprisen af vores konsulenter, når du køber en onsite supportaftale hos os. Vi kommer til at kende jeres setup og bruger al vores viden på at frigøre vigtig tid fra dine daglige opgaver.